söndag 28 april 2013

Seven, Eight ... Better stay up late

Medan Lovisa fortfarande sover passar jag på att skriva ett litet inlägg.
Jag fick en levande väckarklocka på mig. Hennes katt Tetris kom och slickade mig på håret, över hela ansiktet, armarna och händerna och dessutom så kurrar hon lika högt som en motor låter.

Så jag drog mig upp, för runt en halvtimme sen var det.
Lovisa hämtade ju mig i Uppsala igår med bil och vi var väl framme här i Fors hos henne strax efter elva på kvällen och sen satt vi och spelade i typ två timmar.
Efter det bestämde vi oss för att starta A Nightmare on Elm Street, den första.
Lovisa somnade innan filmen var slut men jag kikade klart och sen tog det ganska lång tid innan jag somnade
så mellan halv fyra och fyra i natt slocknade jag.

Idag blir det en tur ut till hästarna.
Ska bli så skönt och få träffa min ponnyplutt Charlie igen!
Fan vad jag har saknat honom!

Skriver antagligen om det ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar