torsdag 25 april 2013

I am a survivor

Då är jag hemma hos mamma igen efter att ha överlevt min första dag på jobbet efter tio/elva månaders uppehåll.

Som tur var det ganska lugnt under lunchen så jag fick en någolunda mjukstart i vilket fall som helst.
Kom in i det ganska fort, hade glömt bort en enda rätt bara men den lärde jag mig fort igen.
När jag sen skulle skära kebaben så fick jag jätteont i armen efter endast halva men jag höll ut och efter några gånger gick det bättre.

Det jobbiga var att efter två timmar kände jag ordentlig smärta i ryggen och det började göra ont,
men jag hade tur och det gick över efter två timmar igen och klarade mig undan smärta resten av dagen och kvällen.
På kvällen kom det väldigt mycket folk och så fick vi en stor beställning men allting gick bra och så var det bara och städa och sen stänga.

Men det var jättekul och jobba igen! Robert sa att jag gjorde bra ifrån mig första dagen så det var kul och höra också. Nu blir det en dusch och sen lite lugnt ikväll innan jag ska sova.
Får se om jag och Lovisa spelar lite mera ikväll igen sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar