måndag 1 april 2013

Även den bästa häst kan någon gång snubbla

Pälsen från ENA sidan :-P och jag hade kunnat
fortsatt mycket mer.
Idag då.
Sov inge bra i natt, vaknade stel i nacken och ryggen och hade vaknat ett par gånger så tröttheten börjar slå till. Tacka för energidrycker!

Jag och Micke åt lite frukost och sen ringde jag Lovisa och la in ett aprilskämt.
Det var väldigt roligt måste jag säga! Haha.

Sen åkte jag och Micke ut till Fors för att jag och Lovisa skulle rida.
Jösses vad Charlie tappar päls nu!! Jag måste köpa en ny ryktsten snart för den jag har är alldeles strax slut, det går åt bra mycket för den där "björnen".
Det blev en tur i skogen, till backen men sen vände vi åt andra hållet vid vändplanen där vi annars brukar vända hemåt och red uppför den backen och för att sen trava lite grann.
Charlie var jättepigg och helt knas! Det blev lite takta och lite andra konstiga fasoner.
Red med det vanliga bettet så jag kände att han blev väldigt stark och han lyssnade inte särskilt bra.
Men det var kul ändå att äntligen få rida igen, var ju där senast i onsdags!
På hemvägen blev det powerwalk de luxe så det var bara och hänga med.

Imorgon tänkte vi väl försöka oss på ett hoppass på banan så jag hoppas att Charlie har lugnat ner sig efter idag. Han fick ju stå både torsdag, lördag och söndag så säkert därför han är lite extra taggad och tokig.

Sen hemma idag har jag diskat, bytt sänglakan och vikt tvätt plus startat en ny tvätt.
Så jag kommer nog ta det lugnt resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar