lördag 23 mars 2013

Instead of girls night out... Vi kör på en girls night IN

Igår blev det en spontanutgång och det är nog dom gångerna som blir dom absolut roligaste utan en massa planering. Från början var det i alla fall endast bestämt att vi skulle grilla, basta och ha det allmänt trevligt ute i Fors med Lovisa, Niklas och Anders.

Drack lite vin till maten och medan killarna bastade så satt jag och Lovisa och spelade yatzy.
Jag vann!
Senare så planterade Anders ett litet frö i våra huvuden som gjorde att vi blev sugna på att gå ut och så blev det. Det var bara för Lovisa att snabbt byta kläder, sminka sig lite grann och dricka ikapp oss andra och sen begav vi oss till stan.
Anders och Niklas hoppade av hos Anders och vi andra åkte hem till oss en vända där Micke bytte kläder och drack ikapp oss andra och sen kom vi ner till Kingen.
Senare dök även Jasse upp och det var en jättelyckad kväll.
Vi dansade och hade jätteroligt och vid ett tillfälle när vi stod ute och rökte träffade vi på en störtskön brud! Vi pratade dans och hon berättade att hon hade gått på bugg så väl inne på dansgolvet så buggade vi lite med henne och vi hade bara allmänt roligt.

När klockan slog två så blev jag lite besviken, jag hade så gärna velat stanna kvar och dansa en timme till. Jag ville inte att kvällen skulle ta slut helt enkelt.

Ikväll är pojkarna iväg ut på landet strax utanför Västerås för en grabbkväll så jag sitter här i Fors med Lovisa och vi har en girls night in på gång.
Vi ska sitta och spela Guild Wars 2 och titta på skräckfilmer.
Jag har även med mig lite och dricka och så kommer vi att spendera kvällen/natten här tills grabbarna kommer tillbaka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar