söndag 5 maj 2013

Just know that I'm always parallel on the other side

Har haft en ledig dag i Uppsala idag.
Gick upp och åt lite frukost innan jag gjorde mig i ordning för att ta bussen till Svartbäcken hem till Rakel. Har inte träffat henne på ungefär två år så det var jättekul och se henne igen!

Vi satte oss på hennes altan och fikade lite och rökte vattenpipa med jordgubbssmak. Mums!
Var länge sen jag rökte vattenpipa också så det var mysigt och så var det helt underbart väder idag.
Jättevarmt och skönt. Så vi satt och babblade och jag fick prata av mig och så skrattade vi massor.

Det var riktigt kul!
Sen åkte jag iväg vid halv två för och möta upp mamma vid min lägenhet.
Vi skulle träffa ett ryskt par som var intresserade av att hyra den och det verkar som att dom kommer ta den.
Dom skulle skicka lite papper och referenser ikväll sa dom.
Känns skönt att det problemet är löst så jag inte behöver oroa mig över det och dubbla hyror.

Sen har det varit ganska lugnt resten av dagen, setat lite mer ute i solen och så tittat lite på teve.
Kommer ta en liten promenad till Gottsunda Centrum sen för och ladda busskortet och kanske köpa lite godis... Skulle vara gott!

Sen är det bara och vänta på nästa veckas schema som jag antagligen får ikväll någon gång.
Jag saknar min Micke jättemycket! Får nästan ångest :-P Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar