tisdag 1 januari 2013

Hold on, there will be tomorrow

Då är det nya året inne och jag håller tummar och tår för att det blir ett riktigt bra år med massor av möjligheter och nya erfarenheter.
Bättre helt enkelt!

Nyårsafton var riktigt härlig, den bästa jag har haft på väldigt länge.

Det börjades med en trerättersmiddag bara vi fyra - Jag, Micke, Lovisa och Niklas.
Maten blev verkligen lyckad, det var otroligt gott och man blev lagom mätt sen.
Sen satt vi och lyssnade på lite musik, sjöng singstar och självklart tittade vi på Grevinnan och Betjänten och strax därpå dök det upp lite annat folk.

Kvällen spenderades med att sjunga, mingla runt och spela spelet "med andra ord" och det skrattades och pratades. Strax innan tolv gick vi ut och poppade champagnen och skålade till tolvslaget och tittade på fyrverkerier.

Vid ett åkte folket hem och vi andra fyra satt uppe en stund till innan vi gick och la oss vid två.
Det blev precis som vi hade planerat.

Det blev lagom mängd med folk, lagom mängd med dricka och inte alltför sent.
Det var verkligen en nyårsafton som jag kommer komma ihåg!

Lovisa lyckades fixa en hårdonut frisyr på mig och jag blev jättenöjd. Hon gjorde det sjukt snyggt för att vara första gången. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar