måndag 10 juni 2013

You've spent a life time stuck in silence

Var ut tidigt i morse till Charlie och Lovisa hängde med en liten stund.
Jag red och Lovisa promenerade med Demon till vändplanen sen gick hon tillbaka och jag red vidare.
Travade och galopperade och ja.. Min motivation har sjunkit rätt rejält igen nu.
Har fastnat lite på samma ställe och vet inte riktigt hur jag ska gå vidare längre.

Han var rätt dryg i skogen, slängde med huvudet och höll på men ett tag på hemvägen så krävde jag rätt mycket och flyttade bakdelen och ställde och böjde.
Då var han riktigt fin och sen skrittade han ganska lugnt hem på långa tyglar.

Förhoppningsvis kan jag/vi träna för Lena snart så jag kan få lite tips och råd.
Väldigt tråkigt att det ska bli såhär.

Sitter i Uppsala nu hos mamma och ska strax sova.
Har jobbat och jobbar två dagar till.
Ska även få håret fixat imorgon, ÄNTLIGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar