söndag 9 juni 2013

I just want you close

Idag har det varit en riktigt mysig dag med min finaste Micke.
Det spöregnade när jag vaknade i morse, tidigt då jag inte hade sovit särskilt bra och strax efter tio
(2,5 timme efter mig) så vaknade Micke.

Jag hade redan ätit frukost så när han hade ätit började vi göra oss lite i ordning i lugn och ro och mellan elva, halv tolv åkte vi iväg till Kupolen i Borlänge för lite shopping!
Jag är inte van och shoppa längre, vi gick i alla fall runt i 3,5 timme och jag fick så jädra ont i fötterna!
Det fick Micke också men vi båda åkte därifrån nöjda och med lite fynd.
Jag hittade fyra linnen och en kjol och Micke fick med sig två skjortor och ett par shorts hem.

Hemma igen började jag städa och Micke spelade lite under tiden.
Så blev det middag och sen filmmys plus massage och jag ska väl försöka och inte sova för sent ikväll
då jag ska upp tidigt imorgon och åka ut till Charlie.
Sen iväg och jobba tre dagar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar