fredag 4 april 2014

And I hope that you'll remember me


Jag avskyr när jag får mina mental breakdowns. Jag fick ett idag.
Knappt någon sömn på hela veckan och två 14-timmars pass och dom andra dagarna "vanliga" åttatimmars dagar. Jag blöder näsblod dessutom, ofta nu för tiden. Förr blödde jag aldrig någonsin näsblod men nu kan det forsa varje morgon som rena rama syndafloden.

En ledig dag får jag den här veckan, förhoppningsvis blir nästa vecka lättare.
Men jag undrar om jag börjar förstå att jag faktiskt också har gränser..
Vet inte om jag bör fortsätta såhär som jag gör nu för det får mig att må riktigt dåligt.

Det enda jag vet just nu är att jag behöver komma bort härifrån, långt härifrån.
Få en paus från allting och alla.
Jag behöver tömma mitt hjärta och rensa mina tankar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar