söndag 1 september 2013

Med många bollar i luften dagligen är det skönt med en dag med inga alls

Micke kom till Uppsala i fredags och plockade upp mig efter jobbet och hela lördagen jobbade jag.
Sen idag har jag varit ledig och det har varit alldeles underbart.
Inget alarm som ringer på morgonen, ingen sminkning och ingen snabb frukost.

Vi vaknade rätt tidigt, runt nio som vanligt, men vi låg kvar och drog oss i sängen i nästan en timme till vilket var riktigt mysigt. Pratade lite grann till och från.
Efter frukosten tog vi oss iväg till Gottsunda Centrum och jag köpte ett par nya foppatofflor till jobbet (då mina har sett sina sista dagar) och köpte även en ny bh.
Innan vi gick hem satt vi på en bänk i solen och pratade lite om allt möjligt.

Efter lunchen blev det faktiskt ett pass på gymmet och jag tyckte det gick rätt bra.
Var kul att få träna med Micke. Får lite extra motivation då.
Sen hade mamma bett oss att åka och hämta mormor för att kidnappa henne till middag,
men då hon inte mådde något vidare fick vi komma hem igen utan henne, tyvärr.

Efter middagen blev det bara mys och prat i sängen innan vi tittade klart på Iron Man 3,
(började titta på den igår men vi blev trötta). Den var riktigt bra! Rolig som dom tidigare.

Nu har vi nyligen tagit en kort promenad i Gottsunda för att sen bara fortsätta ha söndagsmys innan min älskling åker hem till Avesta imorgon igen och jag ska tillbaka till jobbet.

En enkel, lugn och väldigt härlig ledig dag med världens bästa pojkvän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar