lördag 21 september 2013

You see me sitting here, a smile upon my face

Igårkväll ankom jag till Avesta igen.
Första gången på drygt 1,5 månad.

Jag har svårt att beskriva känslan när bilen rullade in på Dalamarker.
Det var väldigt blandade känslor.
Lite ångest och nervositet blandat med lättnad och en känsla av avslappning.

Min mormor fyllde år igår så innan vi for iväg var vi där och träffade och umgicks med henne
och släkten. Riktigt trevligt var det!

Ikväll blir det ett sent firande av min födelsedag med Micke, Lovisa, Niklas och Niklas föräldrar.
Det som hittills står på kvällens agenda är grillad mat med god dricka till.
Tiden och humöret får sen utvisa vad vi senare kommer att hitta på.

Det är ganska mysigt att vara tillbaka här.
Få lite ensamtid med min kära Micke och träffa Lovisa och Niklas igen.
Blir nog en skön helg det här efter allt jobbande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar