torsdag 26 september 2013

Building up the future

Idag har tyngden jag burit på mina axlar lättats väldigt mycket
och det känns helt underbart. 

Igår fick jag lön och en lön som heter duga efter allt mitt slit i augusti.
Och idag har jag lyckats råda bot på ett par skulder.
Både privata och andra.
Det känns toppen och det är en otrolig lättnad.
Jag har självfallet kvar men bara det att jag blivit av med en del gör en enorm skillnad.
Och trots dessa betalda skulder så har jag kunnat lägga in ett par tusenlappar på sparkontot,
för lite framtida utlandsresor.

Det börjar vända och jag hoppas att allting bara blir bättre.
Jag har även sökt lite andra jobb så här på kvällningen och imorgon ska jag till
Arbetsförmedlingen för en snabb och kort intervju då dom har Jobbchansen.
Under dagen sen sätter jag mig på tåget för att åka till Avesta en helg igen
för att spendera lite ensamtid med the love of my Life.

Dags att packa en väska, dricka te och göra sig i ordning för kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar