fredag 29 november 2013

Good times, bad times och old times

Det är ganska skrämmande vad man ibland upptäcker hos sina närmaste vänner.
Man tror sig veta allting om deras liv och helt plötsligt kommer det en historia du aldrig kunde ha anat.
Men jag känner en enorm ära när dom jag älskar delar med sig av sina allra djupaste och mörkaste hemligheter för då vet jag att dom känner en tillit till mig som inte finns till någon annan.
Och jag uppskattar det och kommer alltid ha dom och deras historia nära mitt hjärta.

Gårdagen och natten spenderades i en liten stuga i Almunge (ute på landet för er som inte vet) hemma hos underbara June och Sebbe. Sebbe hämtade mig i Gottsunda efter han slutat jobbet och innan vi åkte vidare handlades det både mat och alkohol.
Vi käkade tacos och sen satte jag och June igång.
Det blev jättemycket prat och skratt och jag har nog aldrig fått så ont i magen av skratt förut.
Eftersom Sebbe skulle upp och jobba tidig morgon gick han och la sig runt tio, halv elva medan jag och June fortsatte lyssna på musik från både "vår" tid och dagens tid.
Vi pratade om allting och ingenting och det blev även många, många låtar på singstar.
Det blev allvarligt prat, det blev ännu mera skratt och det blev en nattlig promenad där vi skålade med stjärnorna. När morgonen kom och Sebbe skulle iväg till jobbet halv sex sade vi god natt.

Idag mådde vi som vi förtjänar, men det var så värt det.
Grym eftermiddag, kväll, natt och morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar