söndag 8 december 2013

Twentyfour/Seven

Än en gång har det blivit ett långt mellanrum från ett inlägg till nästa.
Jag har inte mycket till inspiration just nu och inte mycket att skriva om.
Inte när det kommer till min vardag åtminstone.

Jag måste införskaffa mig en riktig kalender, den på mobilen hjälper mig inte alls just nu.
Det är för många tankar, för många planer, för många idéer och för mycket att försöka klämma in.

Min prioritering är som det har varit ett par veckor tillbaka, att fortsätta söka jobb.
Annars är det faktiskt att försöka få umgås med världens finaste Johanna så mycket som möjligt, som har kommit hem igen från Australien. Vi träffades över en fika medan snöstormen var fullt igång utanför dagen efter hon anlänt och vi har fortfarande mycket att ta igen.
Mycket att prata om, skratta om och förhoppningsvis mycket att hitta på.

Julen är snart här och plånboken gråter.
Det har varit fint i ett par månader nu, men nu är födelsedagar, julen och nyår på ingång
och det svider när jag tänker på allting som ska göras.

Vi får se när jag återkommer igen med vidare tankar och funderingar.
Jag sitter i värmen och ser ut mot mörkret och snön.
Nu är det vinter på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar