måndag 25 november 2013

Kort uppdatering

Jag vet, det behöver inte påpekas. 
Bloggen har glömts bort. Jag har haft mycket annat att tänka på. 
Helgen har varit riktigt mysig. 
Var ledig i fredags och då kom Micke till Uppsala.
Fredagen blev en lugn dag, vi började titta på Big Bang Theory säsong sju under kvällen.
På lördag jobbade jag och på söndag tog vi en promenad i fint men småkyligt väder och när jag åkte till stan för att bli sminkad av Helen så stannade Micke kvar hemma. 
Sminkningen blev grym! Hur nöjd som helst. Önskar att jag kunde sminka mig så, då skulle jag göra det varenda dag! Ska fixa en bild så ni kan få se det. 

Sen blev det bio, vi såg andra Hungerspelen. Ettan var bättre, men tvåan var också riktigt bra.
Den hade blivit snäppet bättre om dom hade minskat på allt pussigull. Lite för mycket sånt för den typen av film. Men den rekommenderas i alla fall! 

Idag har jag jobbat och Micke åkte tillbaka till Avesta :(
Jobb även tisdag och onsdag, ska ta mig ut på promenad alla dagar också, oavsett väder.
Bara att klä på sig.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Inget roligt inlägg, men nu vet ni att jag lever.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar