tisdag 12 november 2013

Idétorka och sinnessjukt upptagen

Hej alla ni som ibland klickar er in på denna sida.

Jag har varken haft tid, ork eller ens idéer om vad jag ska skriva om.
Därför har bloggen stått och samlat damm under en period.
Men trasan är framme, bloggen är rengjord och jag är tillbaka till livet.

Det har blivit ganska mycket jobb, tro det eller ej, men jag var även ledig en vecka ifrån jobbet.
Jag och min mamma åkte upp till Gällivare i en vecka till min moster och min kusin.
Några detaljer tänker jag tyvärr inte lägga in här på bloggen, men efter den veckan var jag
trött, sliten och väldigt tankspridd.

När vi kom tillbaka var det bara för mig att hoppa rätt in i mina arbetskläder och börja dagen med att säga "Hej och välkommen" i nio timmar.

Förra veckan var det full rulle och även så den här kommande.
Jag har blivit less på vissa saker och vissa människor.
Jag sliter som en hund med att söka andra jobb och fundera ut vad jag vill.

Vädret är regnigt, blåsigt och kallt så jag ignorerar min plan om att ta en promenad och uppdaterar er om mitt liv istället.

Anna är tillbaka med sina funderingar och åsikter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar