måndag 19 augusti 2013

The working girl

Då har jag idag fått veckans schema och jag jobbar alla dagar utom fredag.
Så det blir en dag till att städa mitt rum lite grann, förhoppningsvis sola (får se hur vädret blir)
och kanske läsa lite. Det blir en lugn dag helt enkelt, säkert en promenad eller lite gym på det också.
Jag orkar inte gå upp vid åtta varje morgon för att hinna med någon slags träning innan jobbet och sen jobba i nio timmar.

Det är självklart träning ger en mer energi i längden, men jag känner mig inte tillräckligt
disciplinerad till det ännu. Det får bli lite då och då nu istället, lediga dagar.
Bättre än ingenting.
Jag svettas bort allt på jobbet istället i den värmen och farten.

Ett kort litet inlägg, så att ni vet att jag fortfarande lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar