måndag 5 augusti 2013

Onsdagen den 31 juli - Down the memory lane

I onsdags kom jag till Uppsala i perfekt tajming med Johanna så vi klev på samma buss till Gottsunda hem till min mamma. Vi pratade och jag uppdaterade henne om dramatiken som har pågått i lillbyn under den senaste perioden
och hur det har påverkat mig.
Hon uppdaterade mig om sina resor hon hade varit på och pratet fortsatte hela kvällen.

När min mamma kom hem så åt vi lite middag ihop och sen satt vi alla tre och tog en promenad längs the memory lane. Vi kom ihåg och pratade om det som hade varit och skrattade åt små som stora äventyr.
Sen pratades det om framtiden och vad den skulle kunna tänkas utvisa.

I mitt hjärta är Johanna min perfect match när det kommer till vänskap.
Vi tycker om samma saker, vi trivs med samma intressen på fritiden och vi tänker lika.
Hon vet allt om mig och jag vet allt om henne.
Hur jag ska klara mig utan henne när hon åker iväg på sitt livs äventyr,
det har jag inte luskat ut ännu, men det får jag ta längs vägen.

Johanna är min syster i själ och hjärta och jag önskar henne allt gott!
Massor av kärlek till världens finaste, roligaste och mest underbara vän Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar