lördag 29 mars 2014

There is such a lot of world to see

Åttonde sjukdagen är jag inne på just nu.
Jag börjar definitivt bli bättre men samtidigt är jag långt ifrån att bli frisk.
Men jag får helt enkelt bita ihop, köpa en tågbiljett och hoppa tillbaka in i jobben nästa vecka.
Jag har inte råd att förlora hur mycket som helst.

Jag har även andra ärenden att springa när jag kommer tillbaka till Uppsala.
Det är dags att planera min framtid och vad jag faktiskt ska bli när jag blir stor.
Trots att jag varit halvt död och inte kunnat göra mycket den här veckan har det varit
otroligt skönt att vara i Avesta med min underbara kille en hel vecka.
Det positiva med att jag kan börja jobba igen är att då kan jag också börja träna lite igen.
Det har jag saknat brutalt mycket!

Men igår tog jag en promenad och det tänkte jag göra idag också.
Det är jag tillräckligt pigg för att kunna göra.
Jag tänkte att jag skulle skriva ett par rader åtminstone men nu har jag lite annat att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar