lördag 6 juli 2013

Dag 2 - Ridning istället för promenad

Jag skulle egentligen ha tagit en långpromenad med Charlie idag enligt schemat men då jag inte ridit på väldigt länge så ville jag göra det istället.
Så det får bli en promenad imorgon istället och då följer min underbara sambo med också.

Longerade väldigt kort innan jag satt upp och började rida.
Jag orkar tyvärr inte skriva nåt jättelångt och detaljerat då det har varit en lång dag och jag är trött.
Men jag red på det tredelade och han var lite mera stum i munnen än tidigare gånger
men det var också otroligt mycket irritation på insekter fastän jag sprejade och smorde in honom innan.

Red mycket volter och serpentiner idag, väldigt mycket fokus bara på att få honom mjuk i sidorna och ställa och böja och trots alla dumma insekter så tyckte jag han skötte sig.

Sen blev han "duschad" med hink och svamp så fick han komma ut i hagen igen.
Promenad imorgon som sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar